sobota, 21. maj 2011

dobra volja

Zgodaj zjutraj me je klicala dobra prijateljica,ki je imela pripravljene sadike solate za moje bramorje. Takoj sem se lotila sajenja in potiho prosila bramorje,da naj se me vsaj malo usmilijo in pustijo nekaj pridelka tudi za nas,ljudi.Hkrati sem jim tudi zatrdila,da pa nikakor nisem obupala in naj se nimajo za zmagovalca.Dobre volje mi ne bo zmanjkalo,brez skrbi. Ne dam se!Prej nisem tako razmišljala,lansko leto pa sem osvojila tudi to lekcijo,ko sem tri tedne ležala v bolnici in bila operirana. V tistih treh tednih se je v sobi  v kateri sem ležala zamenjalo veliko žensk. Vsaka je imela svojo zgodbo in vsaka ta zgodba je bila nekaj posebnega in prav to mi je dajalo moči,da sem lažje dočakala operacijo. Še posebej sem občudovala Vido,ki je bila operirana zaradi raka na dojki. Koliko volje je bilo v njej in zaradi tega jo bom vedno občudovala.Še danes sva na zvezi in ko sem jo pred dvema mesecema srečala sem  bila res prijetno presenečena kako super izgleda. Občudujem te Vida! Skratka,občudujem vse ženske,ki so doživele tako izkušnjo. Rada sem v družbi takih ljudi,ker se od njih marsičesa naučim,v sebi nosijo modrost o življenju,kako ga čimbolj užiti in ceniti. Ti ljudje so dokaz,da dobra volja in zakon privlačnosti delujeta.
Ob takih ljudeh in njihovih zgodbah,sem že v bolnici dojela,da moja bolezen ni kazen,temveč darilo. Se sliši čudno? Nikakor.Bila mi je dana še ena možnost,da začnem uživat življenje s polno žlico,spoznala sem kdo je pravi prijatelj,ko mi gre malo slabše in srečala sem vse te čudovite ženske,ki so mi krajšale dolge bolnišnične dneve. Kaj je lahko še lepše in dragocenejše darilo?
Vse kar se nam dogaja,se nam dogaja z namenom.Nič ni naključje. Prejemamo lekcije,a le od nas je odvisno kaj se bomo iz njih naučili,da ne bomo v nedogled ponavljali vedno istih napak.Naloženo pa nam je samo toliko kot zmoremo,ne manj,ne več.
Ker je zunaj že večer,je čas pravi,da se pred spanjem zahvalim za vse,ki ste v mojem življenju! Vsi ste moji učitelji.
Za največ lekcij hvala moji zlati hčerki in najboljšemu možu,za najbolj pasje lekcije,pa hvala Zari,ki že debelo uro sladko spi. Lepe,sladke in poučne sanje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar