torek, 14. avgust 2012

IN MEMORIAM JOZEF ČERNY

"Ni smrt tisto kar nas loči
  in življenje ni,kar druži nas,
  so vezi močnejše,ob njih so
  brez pomena razdalje,
  kraj in čas." (M.Kačič)

  Dragi naš Jožko!
 
 Občudujem te,ker si znal živeti,ker si znal uživati življenje in ga zajemati s polno žlico.Verjamem,da,bi se ob ponovnem rojstvu odločil živeti enako.Si človek z veliko začetnico!Ni naključje,da odhajaš ravno danes na predvečer Marijinega vnebovzetja.Le veliki ljudje odhajajo na tako poseben dan!
In tako veliki ljudje živijo dalje in večno v naših srcih! Čauko!
                                                                                                Mirjana,Sašo in Saša

1 komentar:

  1. Pozdravljeni, vsi gledalci na spletu, jaz sem Dragica Marčič, iz Ljubljane, Slovenija . sem tu, da delim čudovito delo, opravljeno zame ... Po treh letih v zakonu z možem z dvema otrokoma se je moj mož začel čudno obnašati in se dogajati zunaj z drugimi ženskami in mi je pokazal hladno ljubezen, večkrat mi grozi, da me bo ločil, če si ga upam podvomiti o njegovi aferi z drugimi ženskami. Bil sem popolnoma opustošen in zmeden, dokler mi stari prijatelj ni sporočil o urivanju uroka. Internet, imenovan Dr igbinovia, ki ljudem, ki imajo težave v zvezi in zakonski zvezi, pomaga z ljubezenskimi uroki, sem sprva dvomil, če takšna stvar sploh obstaja, vendar sem se odločil, da poskusim, ko se obrnem nanj, pomagal mi je dati ljubezenski urok in v 48 urah se je moj mož vrnil k meni in se začel opravičevati, zdaj je nehal hoditi z drugimi ženskami in je z mano za dober in zares. Obrnite se na tega velikega ljubitelja ljubezenskega uroka, da se bo vaš odnos ali zakonska težava rešila danes, on tudi pozdravi HIV / AIDS, HEPATITIS, NIZKO SPERMNO ŠTEVILO, RAZLIČNE BOLEZE, FIBROIDNE BOLEZNICE, GONORHEO, FALLOPIAN TUBE, BREZPLAČNOST, HERPES. vse zahvaljujoč dr. Igbinovia vam lahko tudi pomaga, kontaktirajte ga neposredno, če potrebujete njegovo pomoč na EMAIL, doctorigbinovia93@gmail.com ga pokličite zdaj in WhatsApp kontaktno številko na WhatsApp +2348144480786 hvala, ker ste svoj čas preusmerili k meni ......

    OdgovoriIzbriši