ponedeljek, 20. junij 2011

poletna meglica

Jutro je bilo oblečeno v prosojno poletno meglico.Ta misel me spominja dneva izpred par let,ko sva s sodelavcem Janijem sestavljala filmski scenarij na to temo.Ker sva oba romantični duši, so se najine misli hitro sestavljale v na glas izgovorjene stavke in kaj hitro je nastal prvi del limonade. Ona se je v jutranji rosi sprehajala oblečena le v belo prosojno srajco,skozi meglico so prodirali sončni žarki in božali njene dolge valovite lase........In bla,bla,bla.
Ja,čisto sva "not padla".Ja,Jani je res razgledan in dober človek in nekako kar ne paše v ta naš kraj.Njega si predstavljam bolj nekje v Toskani ali na Elizejskih poljanah v družbi umetnikov.
Danes me  je klicala moja draga prijateljica Irena iz Holandije.Ona mi vedno polepša dan,saj me vedno nasmeje.Všeč mi je,ker je to kar je.Še vedno zna poiskati tistega otroka v sebi,ki ga mnogo ljudi že zelo zgodaj pozabi na poti do materiala.Super sva počvekali in nasmejali.Popoldne sem šla pogledat k našima mini kozama Beli in Merlinu.Ma super sta.Seveda je bila z mano Zara,ki je bila zelo korajžna in se je jima samozavestno približala na en meter.A Bela je šla še dalje in se z izredno radovednostjo približevala Zari,ki je se je ritensko pomikala v zavetje k mojim nogam. No,žival je pametnejša od človeka in Bela se je ustavila na taki razdalji,ki je Zari ustrezala in tako sta se nemo opazovali.Merlin je seveda posnemal Belo in vsi štirje smo se lep čas gledali.Za njih ne vem,ampak jaz sem neizmerno uživala v tej živalski družbi.Nič praznega blebetanja,vpitja,kletvic......,le tišina.Škoda,da ljudje ne znamo biti večkrat taki,da bi opazovali živali in se od njih marsikaj naučili.
Prijeten popoldan se je prevesil v prijeten večer,saj me je poklicala bivša šefica.Adele se zmeraj srčno razveselim,saj je prijetna ženska z velikim srcem.Vedno je pripravljena pomagati in to njeno vrednoto zelo občudujem.Zmenili sva se,da greva na večerjo.Datum sicer še visi v zraku,ampak,za sveto mi je obljubila,da se bo to zgodilo v kratkem,takoj,ko bo imela prost večer v službi.
Vesela sem,da me obkrožajo ljudje,ki še poznajo vrednote.Svet namreč tone zaradi izgube le teh,finančna kriza je le simptom.Skromnost in dobroto so nekateri zamenjali s pohlepom in sovraštvom.
Noč je krasna in pred hišo opazujem ples kresnic.

Ni komentarjev:

Objavite komentar