sobota, 18. februar 2012

zakon privlačnosti

Na  temo o zakonu privlačnosti se kreše mnogo mnenj,ravno tako na popularno knjigo Skrivnost.Glavni nauk obeh knjig je ta,da kar misliš,to privlačiš.Zakon privlačnosti je fizikalni zakon,ker deluje na energiji,ki jo imajo naše misli.Misel je energija,ki ima veliko moč,ki se je včasih niti ne zavedamo.Skratka,kar mislimo,to privlačimo.Se pravi smo nekakšen ooddajnik,vesolje pa sprejemnik.Kar sprejemnik sprejme,to pošlje nazaj.Meni se zdi to precej logično in sliši se precej enostavno.Ko sem to poskusila v praksi,sem takoj videla,da temu ni tako.Najprej se je treba disciplinirati in negativne misli zavestno spreminjati v pozitivne.Zanimivo je to,kako lažje nam je ljudem razmišljati negativno.To lahko počnemo brez truda in discipline,kot,da bi bilo to že od nekdaj v nas.Pa ni!To je le zapuščina naših staršev,učiteljev in okolice.Nekoč smo bili spontani in neobremenjeni in je bilo to v nas.Še danes je,le spomniti se moramo tega.Duhovni mojstri vedno pravijo:"Ne iščite bistva izven sebe,ker je bistvo v vas!"
Tega se najbolj zavedam,ko meditiram,ali pa ko opazujem otroke.Oni so krasni učitelji,nam,ki smo pozabili na bistvo življenja.Pustimo jim,da za vedno ostanejo taki.
Zakon privlačnosti sem prvič preizkusila leta 2006,ko sem se bližala maturi.Na vsak način sem hotela zaključiti zadnji letnik z odličnim uspehom,ker bi potem opravila samo zagovor seminarske naloge brez maturitetnih predmetov.S tem bi mi bilo prihranjenega ogromno učenja.Vse je šlo po načrtu,le pri angleškem jeziku je padla štirica.A to me ni odvrnilo od prvotnega plana,zato sem se s profesorico dogovorila za višanje ocene.Na voljo sem imela teden dni in dve debeli skripti angleščine. Težko je opisati prepričanje,ki se je porodilo v meni.
Ker je bil to ustni izpit,sem si zaželela le enega vprašanja:"Povejte mi kaj o sebi!"
Moja želja je bila jasno izražena in niti za droben hipec nisem podvomila o njeni uresničitvi.Za zakon privlačnosti je zelo pomembno,da mislimo na to kaj želimo in ne na to,kaj nočemo.Naslednji moj korak je bil ta,da sem pričela z vizualizacijo.Natanko sem lahko videla,kako sva s profesorico v zbornici,kje sediva,celo ravnateljico sem videla v kotu zbornice kako fotokopira.Slišala sem celo vprašanje profesorice:"Povejte mi kaj o sebi!"Nadalje sem slišala svoje pripovedovanje,ki pelje k odlični oceni.V vse to nisem niti za hip podvomila.Niti dva dni pred izpitom,ko sta me moj mož in hči vprašala,če se kaj učim.Povedala sem jima za moje prepričanje in oba sta mi zatrdila,da naj se kar sprijaznim z opravljanjem mature.
Nič in nobeden  ni mogel uničiti mojega prepričanja.Na izpit sem prišla nekoliko prej.Ravnateljica me je povabila v zbornico,ker so bile vse učilnice zasedene.Stola je postavila natanko tako,kot sem jih jaz vizualizirala.Ćez nekaj minut je vstopila profesorica ,me prijazno pozdravila in rekla:"Povejte mi kaj o sebi!"
Življenjepis,ki sem ga ves teden v mislih pilila in dopolnjevala mi je prinesel odlično oceno.
Vse je v nas,kajne? Le spomniti se moramo.In nikar verjeti egu,ego nismo mi!

Ni komentarjev:

Objavite komentar